od 30rsd/dnevno

Infostar» Svet informacija» Svet zdravlja» Deset korisnih saveta kojih se treba pridržavati tokom dijete

Svet zdravlja

saveti-dijeta

Deset korisnih saveta kojih se treba pridržavati tokom dijete

  • Unosite tečnost: glad i žeđ često mogu da se pobrkaju, zato budite hidrirani. Pijte vodu. Da biste poboljšali ukus, dodajte kriške isečenog voća ili listove nane.
  • Užinajte oprezno: lako je poremetiti savršenu dijetu prejedanjem u vreme užine. Vodite računa da užina sadrži nutritivnu vrednost i da za cilj ima da vas učini zadovoljnim do sledećeg obroka.
  • Spavajte: istraživanja su pokazala vezu između lišavanja sna i viška kilograma. Dovoljno sna u najmanju ruku obezbeđuje zdrave izbore bistre glave tokom dana.
  • Pokrenite program mršavljenje: istraživanja pokazuju da je rano mršavljenje pokazatelj dugoročnog uspeha u tom poduhvatu. Potražite programe koji vas motivišu, kao što je Nutrisystem Turbo10, koji obezbeđuje gubljenje do 4,5 kilograma i oko 12,5 cm u struku tokom prvog meseca dijete.
  • Jedite malo: unos manjih, balansiranih obroka tokom dana podstiče bolje mršavljenje i održavanje smanjene telesne težine. Rasporedite obroke na svaka dva ili tri sata, šest puta dnevno.
  • Pokrenite se: počnite sa sesijama od po deset minuta, tri puta dnevno. Kretanje podstiče metabolizam tako da ga obavezno ubacite u program mršavljenja.
  • Obroci van kuće, na pravilan način: restoranske porcije mogu da budu ogromne. Odvojite pola obroka i sačuvajte ga za kasnije. Izbegavajte glavne stavke na jelovniku kao što su ,,sa prezlama’’, ,,pržen’’, ,,hrskav’’ i ,,dimljen“.
  • Prihvatite povremeni neuspeh: ponekad se dijeta privremeno remeti propuštanjem treninga ili uzimanjem drugog parčeta rođendanske torte. Umesto da potpuno odustanete, posmatrajte takvu situaciju onako kakva ona zaista jeste – privremeni neuspeh.
  • Budite odgovorni: vodite dnevnik o dijeti i vežbanju. Beležite hranu, pića, aktivnost, telesnu težinu …
  • Potražite podršku: obratite se savetnicima za mršavljenje, dijetetičarima i onlajn zajednicima za podršku u svom poduhvatu.

Pogledajte iz naše kategorije: Teretane-fitness centri

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Dozvoljeno je korišćenje HTML tagova.

Nazad na vrh