od 30rsd/dnevno

Infostar» Svet informacija» Svet sporta» Prirodni lifting – vežba za obraze

Svet sporta

vezbe-za-obraze

Prirodni lifting – vežba za obraze

Atrofija mišića je jedna od promena do koje dolazi sa godinama.

Vežbama se mišićimaobraza vraća čvrstoća i napetost, tako da obrazi izgledaju puniji, podignutiji i lepše oblikovani. Nakon par sedmica redovnog vežbanja lice će dobiti punoću i izgedaće svežije i mlađe.

Sledi vežba za CELO LICE!

VEŽBA ZA CELO LICE

  1. Vežbu izvodite sedeći.

Širite bradu prema ušima, zatvorenih usana, nastojeći napraviti “široko” I, brojeći do 6. Napeti položaj zadržite brojeći do 6 i sporo puštajte napetost brojeći do 6.

Ponovite vežbu 3 – 4 puta.

  1. Vežbu, takođe izvodite sedeći.

Usne zatvorite i brojeći do 6 razvlačite u osmeh kao da uglovima usana želite dotaknuti sredinu ušiju. U tom položaju ostanite brojeći do 6, a potom sporo opuštajte usne,  takođe, brojeći do 6.

Dok izvodite ovu vežbu, osetićete kao da uglovi usana podižu uši.

Vežbu ponovite 3 – 4 puta.

vezbe-za-lice

  1. Vežbu izvedite sedeći.

Opustite se. Usne i obraze razvlačite prema slepoočnicama brojeći do 6. U tom položaju ostanite, takođe, brojeći do 6, a potom polako opuštajte usne i obraze brojeći do 6.

U toku izvođenja vežbe – ne podižite obrve.

Vežbu ponovite 4 – 5 puta.

  1. Vežbu izvodite sedeći.

Opustite se. Obraze čvrsto napnite i brojeći do 6 gurajte ih prema gore, tj. prema očima, koliko god možete. Kad podignete obaze što više možete, zadržite taj položaj dok izbrojite do 6, a potom polako opuštajte mšiće ponovo brojeći do 6.

Vežbu ponovite 4 – 5 puta.

  1. Vežbu izvodite sedeći.

Kažiprstom pritisnite vrh brade, pogled usmerite prema vrhu glave, usne oblikujte u “O” i navucite ih preko zuba, razvlačeći usne u osmeh, dok donje kapke podižete prema gornjim. Ponovite 20 puta, a potom zadržite pritisak dok ponovo ne izbrojite do 20. Opustite se.

Vežbu ponovite 10 puta.

Sledi vežba za NAZOLABIJALNE BORE!

vezba-za-nazolabilne-boreVEŽBA ZA NAZOLABIJALNE BORE

Vežbu izvodite sedeći.

Opustite se. Polako brojeći do 6 mišiće nosa i gornju usnu podižite prema čelu. U tom položaju ostanite dok izbrojite do 6 i polako opuštajte mišiće nosa i usne brojeći do 6.

Vežbu ponovite 5 – 6 puta.

Sledi vežba protiv BORA NA OBRAZIMA!

vezbe-protiv-bora-na-obrazimaVEŽBA PROTIV BORA NA OBRAZIMA

Vežbu izvodite sedeći, s’ obe ruke istovremeno.

Navucite rukavice za jednokratnu upotrebu. Vrh kažiprsta stavite na unutrašnju stranu usana, a palac na vanjsku stranu usana. Usta zatvarajte i vucite prema naprijed, tako da obraze povlačite prema njima. Dok činite pokrete brojte do 6, zadržite navedeni položaj dok ponovo ne izbrojite do 6 i sporo otpuštajte brojeći do 6.

Vežbu ponavljajte 15 – 20 puta.

Sledi vežba za OBRAZE I USNE!

vezba-za-obraze-i-usneVEŽBA ZA OBRAZE I USNE

Vežbu izvodite sedeći.

Navucite rukavice za jednokratnu upotrebu. Palcem i kažiprstom obe ruke uzmite gornju usnu što je moguće bliže sredini i zatvorite oči (stisnite). Pritiskom nosa i obraza stišćite usne što više možete. Ostanite u tom položaju dok ne izbrojite do 6, a potom sporo opuštajte brojeći do 6.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

Sledi vežba za VRAT PODBRADAK I LICE!

vezbe-za-vrat-podbradak-i-liceVEŽBA ZA VRAT, PODBRADAK I LICE

  1. Sednite ili stanite pred ogledalo. Zube spojite, a usnama napravite brzi osmeh, istodobno gurnuvši bradu prema napred. Opustite se. Osetit ćete kako je koža vrata zategnuta i glatka, a u obrazima podstaknuta cirkulacija.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

  1. Vežbu možete raditi stojeći ilisedeći.

Jezikom pritisnite nepce i istovremeno stisnite zube. Usne razvucite u osmeh, a bradu malo izbacite napred. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do 6, a potom opuštajte mišiće lica brojeći do 6.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

Sledi vežba za PODBRADAK I BRADU!

vezba-za-braduVEZBA ZA PODBRADAK I BRADU

Vežbu izvodite stojeći ili sedeći.

Spojite zube. Usne razvlačite u osmeh potiskujući bradu prema dole, tako da osetite napetost u donjoj vilici i vratu. Kad osetite najveću napetost – ostanite u tom položaju i brojte do 6. Opustite se.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

 

Sledi vežba za PODBRADAK!

 

vezba-za-podbradakVEŽBA ZA PODBRADAK

Vežbu izvodite sedeći ili stojeći.

Gornje i donje zube malo razdvojite. Gornji deo prstiju jedne ruke stavite ispod brade koju malo ispružite prema napred. Usne razvucite u osmeh, tako da bradom pritišćete prste, a prstima pružajte otpor bradi. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do 6. Opustite se.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

Sledi vežba za PODBRADAK I BORE OKO USANA

vezba-za-podbradak-i-bore-oko-usanaVEŽBA ZA PODBRADAK I BORE OKO USANA

Vežbu izvodite stojeći ili sedeći.

Otvorite usta i donju usnu stavite preko gornje. Usne razvucite u osmeh, tako da je brada ispružena prema napred. U trenutku kad osetite najveću napetost u mišićima brade, oko usana i vrata, zadržite taj položaj dok ne izbrojite do 6. Opustite se.

Vežbu ponovite 10 – 15 puta.

 

Sledi vežba za PODBRADAK I VRAT!

vezbe-za-podbradak-i-vratVEŽBA ZA PODBRADAK I VRAT

Vežbu izvodite sedeći.

Donjom usnom prekrijte gornju usnu i brojeći do 6 usne snažno razvucite u osmeh, čvrsto pritišćući donju usnu preko gornje. Ostanite u tom položaju brojeći do 6, a potom lagano opuštajte brojeći do 6.

Vežbu ponovite 5 – 6 puta.

Pogledajte iz naše kategorije: Masaza i Teretane-fitness centri

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Dozvoljeno je korišćenje HTML tagova.

Nazad na vrh