od 30rsd/dnevno

infostar-social-baner

Infostar» Svet informacija» Svet ugostiteljstva» „Zlatar“ kao brend

Svet ugostiteljstva

zlatar-kao-brend-cover-2

„Zlatar“ kao brend

Znamo je da je rakija nadasve čuveni brend Srbije, ali je manje poznato da je ona stigla u naše krajeve tek u XIV veku. Međutim, proizvodnja rakije u Srbiji je toliko usavršen zanat da skoro nema tradicionalne porodice koja ne zna da peče rakiju.

Porodica Popović, poreklom iz mesta podno planine Zlatar, odlučila je da to znanje prenosi sa generacije na generaciju i pretvori ga u brend, te je nastala rakija Zlatar. Pravi se tradicionalno u bakarnim kazanima od najkvalitetnijeg voća sa tih prostora, o čemu svedoče brojna priznanja i nagrade za kvalitet ovog brenda.

zlatar-kao-brend-1zlatar-kao-brend-2zlatar-kao-brend-3

Posebno se izdvaja Potencijal rakija od loze Tamjanika sa lekovitim biljem, a u ponudi su i različite vrste voćnih, special i barrique rakija starih i po 15 godina! S obzirom na vreme praznika i slava, rakija Zlatar mogu biti prigodan poklon, te odaberite pakovanje od 3 rakije po izboru ili pak onu dugo čuvanu u hrastovim buradima, a rustična ambalaža od drveta daće ovom poklonu prefinjeni izgled. Ukoliko želite i sami da se uverite u kvalitet ovog pića, posetite etno restoran Zlatar koji je u vlasništvu ove porodice i isprobajte različite ukuse.

 

 

Etno restoran Zlatar ima posebnu salu sa 20 mesta za degustaciju rakije Zlatar, gde se vrši i prodaja rakije . Takođe, etno restoran Zlatar obezbeđuje zimsko – letnju baštu sa 70 mesta, kao i svečanu salu predviđenu za 90 osoba. Ukoliko imate u planu proslavu ili intimnu večeru, a želite mesto koje će vam obezbediti kvalitetno domaće piće i hranu dopremljenu sa Zlatara, a spremljenu  na domaći način –etno restoran Zlatar vas neće razočarati! Više informacija na www.restoranzlatar.com i www.rakijazlatar.com

Autor teksta: Biljana Radojčić

Pogledajte još iz kategorije: Etno restorani

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Dozvoljeno je korišćenje HTML tagova.

Nazad na vrh