od 30rsd/dnevno

Infostar» Svet informacija» Svet sporta» Prirodni lifting – vežbe za usne

Svet sporta

vezbe-za-usne-cover

Prirodni lifting – vežbe za usne

Starenjem usne postaju tanje, gube punoću, koža oko usana gubi tonus a usne su uokvirene plitkim ili dublje urezanim borama.

Vežbanjem mišića na tom delu lica usne ponovo dobijaju punoću, prirodnu oštrinu obrisa, a bore se smanjuju.

I GRUPA – VEŽBE ZA USNE

vezbe-za-usne-11.Vežbu možete izvoditi u bilo koje vreme i na svakom mestu; Ležeći, sedeći, hodajući – podignute glave tako da je brada malo izbačena napred. Skupite usne u ovalni oblik, napućite prema napred i opustite. Izvodite to naizmenično – sporo i brzo, pomičući usne 1-2 minuta. Odmorite se.
Ponovite vežbu 4 do 5 puta.

 

 

vezbe-za-usne-22. Ovu vežbu izvodite na isti način kao prethodnu samo što odvojite gornju i donju usnu. Zaobljene usne potiskujte prema vani što je više moguće, sporim pa sve bržim pokretima potiskujte usne prema vani i opuštajte 1-2 minute. Odmorite se.
Ponovite vežbu 4 do 5 puta.

 

 

II GRUPA – VEŽBE ZA USNE

vezbe-za-usne-31. Vežbu izvodite sedeći, pazeći da glava stoji ravno. Blago otvorite usne i zategnite ih preko zuba. Jagodice tri prsta naslonite iznad gornje usne. Dok prstima pritišćete deo iznad gornje usne osmehnite se što više možete, a pogled usmerite prema vrhu glave, napetost zadržite brojeći do 6, opuštajte brojeći do 6.
Ponovite vežbu 20 do 30 puta.

 

vezbe-za-usne-42. Vežbu izvodite sedeći. Usne zatvorite i „utisnite među zube”. U istom trenutku nos gurajte prema usnama, a kažiprstom gurajte bradu prema gore, zadržite napetost brojeći do 6. Nakon 10 do 15 ponavljanja osetit ćete peckanje. To je znak stvaranja mlečne kiseline. Zadržite taj položaj brojeći do 20, istovremeno pritišćući bradu.

 

 

II GRUPA – VEŽBE ZA USNE

vezbe-za-usne-51. Vežbu izvodite sedeći. Usne razdvojite i pritisnite ih preko zuba, što više možete. Zamislite da nešto želite zagristi i to pokušajte usnama barem 20 puta.

2. Vežbu izvodite sedeći. Glavu nagnite prema nazad. Usne zatvorite i navucite ih preko zuba što više možete. Pomičući donju usnu gore – dole pokušajte zagristi zamišljeni zalogaj. Ponavljajte otprilike 20 puta dok u donjem delu lica ne osetite peckanje.

 

vezbe-za-usne-6VEŽBA ZA PODIZANJE UGLOVA USANA

Vežbu izvodite sedeći. Usne otvorite, osmehnite se i usne navucite preko zuba. Opustite usne i ponavljajte 20 do 30 puta. Nakon toga zadržite osmeh dok izbrojite do 20.

VEŽBA ZA PUNIJE USNE

Vežbu možete izvoditi sedeći, ležeći, hodajući i bilo gde. Usne zatvorite i malo ispupčite, jagodicom srednjeg prsta lupkajte po sredini usana dok izbrojite do 30.

 

 

VEŽBA ZA USNE

vezbe-za-usne-7

Vežbu izvodite sedeći. Na ruke navucite rukavice za jednokratnu upotrebu. Palcem i kažiprstom obuhvatite krajeve usana sa unutrašnje i vanjske strane. Usne su poluotvorene. Pritiskom prstiju povlačite uglove usana istovremeno pokušavajući usne zatvoriti što više možete, brojte do 6. Pritisak držite borjeći do 6 i sporo opuštajte brojeći do 6.
Ponovite vežbu 10 – 15 puta

 

VEŽBA PROTIV BORA IZNAD USANA

vezbe-za-usne-8Vežbu izvodite sedeći. Na ruke navucite rukavice za jednokratnu upotrebu. Otvorite usta. Palcem i kažiprstom obuhvatite gornju usnu. Pokušajte istovremeno jako stisnuti oči, stisnuti obraze i skupiti usne, brojeći do 6. Napetost zadržite brojeći do 6 i opuštajte brojeći do 6.
Ponovite vežbu 10 – 15 puta

 

 

ODLIČNA VEŽBA ZA USNE

vezbe-za-usne-9Vežbu izvodite sedeći. Usne jako otvorite u široko “O”, postupno ih zatvarajte tako da na kraju oblikujete “malo O”, usnama pritišćući zube i osmehnite se. Od trenutka kad su usne potpuno otvorene do osmeha brojite do 6, zadržite osmeh brojeći do 6 i opet otvorite u ovalni oblik brojeći do 6.
Ponovite vežbu 20 puta.

 

VEŽBA ZA USNE I PODBRADAK

vezbe-za-usne-10Vežbu izvodite sedeći. Kažiprst naslonite na bradu. Usta otvorite najviše koliko možete a usnama pritisnite zube. Istovremeno dok kažiprstom pritišćete bradu usne razvucite u osmeh i opustite. Ponovite 10 do 15 puta. Zadnji osmeh, istovremeno pritišćući bradu kažiprstom, zadržite dok izbrojite do 20.

 

 

Pogledajte iz naše kategorije: Teretane-fitness centri

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Dozvoljeno je korišćenje HTML tagova.

Nazad na vrh