od 30rsd/dnevno

Infostar» Svet informacija» Svet sporta» Prirodni lifting – vežbe za vrat

Svet sporta

vezbe-za-vrat-cover

Prirodni lifting – vežbe za vrat

Vežbama je moguće mišićima vrata vrlo brzo vratiti mladalačku čvrstoću i napetost.

1. Lezite na leđa, tako da vrat bude na rubu ležaja, dok je glava malo spuštena. Ramena trebaju da budu mirna i prislonjena uz ležaj dok glavu podižete prema gore. Istovremeno stežite mišiće stomaka i zadnjice, dok je pogled usmeren ka plafon.
Ponovite vežbu 15 – 20 puta.

2. Lezite na leđa, pogled usmerite ka plafonu. Rukama obuhvatite vrat i pružajući otpor pokušavajte podići glavu.
Ponovite vežbu 15 – 20 puta.

3. Vežbu izvodite ležeći. Glavu spustite na ivicu kreveta i opustite mišiće celog tela, zatvorite oči što čvršće možete, napnite mišiće stomaka i zadnjice i zadržite napetost, dok brojite do šest otvarajte oči, postepeno.
Ponovite vežbu 10 – 20 puta.

4. Lezite na leđa, pogled usmerite ka plafonu. Podižite glavu i ramena istovremeno stežući mišiće stomaka i zadnjice, a potom se opustite.
Ponovite vežbu 15 – 20 puta.

5. Lezite na leđa. Podignite glavu i ramena za 20 cm. Glavu okrećite levo – desno usmeravajući pogled ka vrhovima ramena.
Ponovite vežbu 20 puta.

Pogledajte ponudu iz naše kategorije: Teretane-fitness centri

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

Dozvoljeno je korišćenje HTML tagova.

Nazad na vrh