EuroAuto
EuroAuto
Partnerstvo, snaga uspeha
Kompanija EuroAuto je osnovana 1. aprila 1995 godine. Poslovna politika, još tada koncipirana, zasnovana je na konstantnom snabdevanju tržišta Srbije i Crne Gore isključivo visoko kvalitetnim autodelovima. Taj cilj je uspešno ostvaren kroz direktnu i dugoročnu saradnju sa najpoznatijim svetskim proizvođačima.
Osnovni faktori koji utiču na opredeljenje kompanije da jedan proizvod ponudi našem tržištu su dve činjenice: Visok kvalitet i Široka paleta ponude.
Sve to je uticalo da kompanija EuroAuto danas distribuira sledeće marke proizvoda:
MONROE, WALKER, GATES, KILEN, DELPHI, SKF, VERNET, NGK, TRUSTING, UFI, GKN, OSRAM, LUK, CASTROL, CAROL, CORTECO, INTERMOTOR, TITANIUM, TOPLA, ICER, DENSO, GENERAL ELECTRIC, SELENIA, BORG&BECK, GSP, MULLER, HEPU.
Gradeći sistem poslovanja u uverenju da se podizanje kvaliteta usluge može postići jedino zajedničkim nastupom na domaćem tržištu, EuroAuto stavlja na raspolaganje kompletan paket informativne, stručne, tehničke, logističke i marketinške podrške svim profesionalnim kupcima. U tom cilju, otvoreni su Distributivni centri u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Čačku, Subotici i Kragujevcu koji omogućavaju redovno snabdevanje svih partnera kompanije. Za sve kupce širom Srbije obezbeđena je svakodnevna brza dostava robe, kako iz našeg centralnog magacina u Staroj Pazovi, tako i iz svih ostalih Distributivnih centara.
Katalozi, brošure i tehnička literatura
EuroAuto u saradnji sa svojim snabdevačima neizostavno obezbeđuje potrebne količine kataloga, brošura, uputstava, tehničke i ostale neophodne literature kao osnovnu bazu za operativno delovanje i manipulisanje proizvodima.
Stručni seminari, školovanja, demonstracije i treninzi
EuroAuto za ovakvu vrstu aktivnosti angažuje isključivo odgovorne predavače direktno iz tima odgovarajućeg proizvođača, smatrajući da su sami proizvođači jedino kompetentni da govore o svojim proizvodima i odgovaraju na postavljena pitanja.
Posete fabrikama
EuroAuto redovno organizuje specijalizovane posete fabrikama širom Evrope, sa kojima ostvaruje direktnu saradnju, i to sa višednevnim programima koji omogućavaju sticanje kompletnog utiska o tehnologiji proizvodnje i kvalitetu proizvoda.
Marketing
EuroAuto uvažava dokazane principe marketinškog upravljanja poslovanjem, kao i sopstveno iskustvo, koje nedvosmisleno ukazuje da je povećanje prometa srazmerno marketinškim aktivnostima. Stoga EuroAuto neprekidno vrši promovisanje robnih marki i proizvoda iz svog asortimana.
Garancija
EuroAuto za sve proizvode koje distribuira apsolutno i dosledno prenosi garanciju pod uslovima i na način kako je predvideo svaki pojedinačni proizvođač, a svaku opravdanu reklamaciju bezpogovorno uvažava i realizuje.
Distributivna mreža
Širok proizvodni program koji EuroAuto uvozi i distribuira dostupan je, kako krajnjim, tako i profesionalnim kupcima u svim regionalnim centrima putem mreže ovlašcenih Distributera. Profesionalnu ugradnju proizvoda, uz odgovarajucu garanciju, izvršice naši specijalizovani servisi širom zemlje.
|